El Centre de Congressos, Convencions i Fires El Molí, al paratge del Termet, de Vila-real ha acollit la I Trobada Provincial de Clubs de Lectura, una jornada dedicada a compartir el plaer de llegir, intercanviar experiències i fomentar l’amor pels llibres.
Prop d’una desena de clubs de lectura de diferents localitats de la província han participat en aquesta trobada, que ha reunit lectores i lectors en un ambient de diàleg i convivència. L’acte ha comptat amb la presència de les regidores Maria Fajardo i Sabina Escrig, així com d’altres representants de la corporació municipal. La taula presidencial ha estat formada per Carmen Gil, del Club Lecturas Púrpura de Vila-real, i la periodista i escriptora Mònica Mira amb Mamen Monsoriu, escriptora i llibretera, com a convidada principal ha estat l’escriptora i llibretera valenciana Mamen Monsoriu, amb qui les persones assistents han pogut conversar al voltant de la seua novel·la La Segunda en un espai de reflexió, diàleg i intercanvi literari.