Campanya de concerts d’intercanvi

Campanya de concerts d’intercanvi

XXIII Campanya de concerts d’intercanvis musicals en la qual han participat avui, al Teatre Tagoba, la Rondalla Mai Toquem Bé d’Alzira i, com a amfitriona, l’Orquestra de Pols i Pua Francesc Tàrrega. Ambdues formacions han interpretat diferents peces, per separat i alguna de forma conjunta.
Han assistit la regidora de Cultura i vicealcaldessa, Maria Fajardo; el regidor de Sanitat, Toni Marín, així com altres representants de la corporació municipal.