XXIII Campanya de concerts d’intercanvis musicals en la qual han participat avui, al Teatre Tagoba, la Rondalla Mai Toquem Bé d’Alzira i, com a amfitriona, l’Orquestra de Pols i Pua Francesc Tàrrega. Ambdues formacions han interpretat diferents peces, per separat i alguna de forma conjunta.
Han assistit la regidora de Cultura i vicealcaldessa, Maria Fajardo; el regidor de Sanitat, Toni Marín, així com altres representants de la corporació municipal.
Campanya de concerts d’intercanvi