Comunicado de Podem Vila-real

El passat desembre del 2020 en assemblea amb la militància de PODEM Vila-real, va ser elegit Alejandro Moreno Sandoval com nou portaveu, en
aquesta nova etapa d’organització de PODEMOS i PODEM al país Valencià. Així mateix es va elegir el nou Consell de Coordinació Municipal (CCM) constituït per Àfrica Montilla, enllaç de feminismes; Mari Carmen Pesudo, enllaç de comunicació i José Ramón V. Chalmeta, enllaç d’organització.

Amb aquest CCM, es proposen treballar equips, amb la participació del màxim de simpatitzants, inscrites, i de militància activa, de la mà de la
gent dels diversos col·lectius socials.

Dels objectius proposats a destacar, són el de mantindre i reforçar el Nucli actiu de militància compromesa, enfortint la dinamització de l’acció dels equips de treball de l’CCM i de la xarxa de cercles en la intercomarcal.

Donar valor a la participació en els diferents nivells de govern; el municipal, el del Govern de coalició i el Govern de Botànic. Motivar l’acostament i la participació activa, de la dona i joventut dins de PODEM, amb formació para la militància, per al desenvolupament i enfortiment del cos de l’organització.

També l’elaboració d’un pla de rescat de la militància desactivada, que va deixar de participar del partit, i contra-restar les campanyes de desprestigi a PODEM, vingue d’on vingue, i relacionat amb les polítiques locals de partits presents al municipi.

Finalment, desenvolupar activitats pròpies i adaptades a la crisi de Pandèmia covid19 que arriben a major nombre de persones simpatitzants.

Una nova etapa d’enfortiment de PODEM-OS amb la màxima participació de la gent, en diferents àrees polítiques amb enllaços amb les necessitats de la gent del nostre municipi i els objectius d’enfortiment orgànic de PODEM. Com a guies del nostre projecte polític municipal.

Podem Vila-real crida a estar pendents de les convocatòries per participar en les reunions, assemblees i activitats en general que aniran fent en aquesta nova etapa orgànica de PODEM Vila-real. I també Crida per què aquest any 2021, siga un any de més conquestes personals i col·lectives en benefici de totes i tots.

Seguim!

Si que és pot!