Comunicado de Compromís per Castelló «Per una ciutat de drets i d’oportunitats»

L’Executiva de Compromís per Castelló vol expressar la seua preocupació per l’increment de notícies, manifestacions i inclús intimidacions per part de l’extrema dreta a la nostra ciutat. Castelló és una ciutat oberta, inclusiva i profundament democràtica, que cuida de la seua gent i, molt especialment, dels col·lectius més vulnerables.

Aquests dies, el feixisme ha assenyalat al col·lectiu LGTBI, i també a la nostra regidora, Verònica Ruiz, pel seu treball incansable pel feminisme i la diversitat sexual a la nostra ciutat. Per això, Compromís volem manifestar que no donarem ni un pas enrere en les nostres polítiques, malgrat l’actitud intolerant i antidemocràtica d’alguns grupúscles, que compten amb la complicitat de la dreta instititucional.

Compromís som l’organització política unitària de l’esquerra, valencianista, ecologista i feminista, que lluita per fer de Castelló una ciutat de drets i d’oportunitats. D’ara endavant anem a reforçar el nostre projecte polític, per continuar desplegant les nostres polítiques a la ciutat, i per fer de Compromís l’eina majoritària que Castelló necessita per encapçalar un projecte progressista en 2023.