Vistabella llança el primer concurs de disseny de marcapàgines amb temàtica local

Vistabella llança el primer concurs de disseny de marcapàgines amb temàtica local

L’Ajuntament de Vistabella del Maestrat ha convocat el primer concurs de disseny de marcapàgines amb motiu del Dia del Llibre que es celebra internacionalment el 23 d’abril, Dia de Sant Jordi. L’objectiu d’aquesta iniciativa cultural és fomentar la creativitat i la lectura entre els habitants del municipi.

El tema del marcapàgines serà «La lectura ens connecta», i es valoraran aquells dissenys que reflectisquen el valor de la lectura com a eina d’aprenentatge, imaginació i unió entre persones o amb el privilegiat entorn que envolta Vistabella del Maestrat.

La mida del marcapàgines haurà de ser de 6 cm x 18 cm. Es podrà utilitzar qualsevol tècnica com el dibuix, pintura, collage o digital a excepció d’intel·ligència artificial. Els dissenys hauran de ser originals i inèdits. Així doncs, es disposarà a l’Ajuntament de plantilles amb la mida correcta.

El concurs està dividit en categories segons les edats: infantil, primària, juvenil, adults i sènior. Els o les autores del disseny premiat rebran un premi, que consistirà en la impressió i distribució del marcapàgines guanyador entre el veïnat i visitants del municipi, i un lot de llibres adaptat a les edats corresponents. Així, el consistori ha reservat 400 euros per a l’adquisició dels diferents lots de llibres.

Cada participant podrà presentar un màxim d’1 disseny. El termini de presentació finalitza el 14 d’abril de 2025. Els treballs s’han de lliurar a l’Ajuntament en un sobre tancat, indicant en un full a banda el nom i cognoms, edat i via de contacte.