PortCastelló participa esta setmana en la World Travel Market London (WTM), l’esdeveniment de viatges i turisme més influent a nivell mundial, que se celebra a Londres. Presenta en esta fira els avantatges logístics i la singularitat de Castelló com a destí de creuers en una missió orientada a captar l’atracció de les navilieres britàniques que busquen noves i atractives rutes pel Mediterrani.
En el marc de la visita, la gerent de la Fundació PortCastelló, Susana Soria, que assistix a la fira acompanyada del consultor de creuers, David Selby, ha mantingut entrevistes amb les navilieres britàniques Nobel Caledònia i Ambassador Cruise Line, per a presentar els avantatges logístics, culturals i d’infraestructura del port de Castelló per al sector.
Entre els atractius que PortCastelló està exposant a les navilieres destaca l’accessibilitat i connectivitat de Castelló com a port mediterrani amb connexions ràpides i àgils a diversos punts turístics de la província per a explorar l’oferta diversificada d’activitats i atractius a la província i el seu entorn, especialment enfocats en experiències personalitzades per a passatgers de creuers, així com les capacitats logístiques i atenció del port de Castelló.
Estes dos línies *crucerísticas es dirigixen especialment al mercat del Regne Unit, amb una oferta adaptada als gustos i preferències del públic britànic sènior, generalment jubilats i parelles, que busquen relaxar-se i gaudir d’experiències culturals educatives i d’exploració i, que per tant s’adapten a la proposta experimental i sensorial que oferix al visitant la província de Castelló.
Tant de Noble Caledònia, coneguda pels seus itineraris únics que intercala amb destinacions europees poc convencionals, com Ambassador, que oferix una alternativa a rutes saturades amb una atenció a la comoditat i el servici tradicional, són atractives per a PortCastelló en operar embarcacions de grandària mitjana i reduïda que oferixen experiències íntimes i personalitzades.