Comunicat final sector arts escèniques de Vila-real sobre FITCarrer 2022

Mitjançat aquest comunicat volem agrair i donar les gràcies pel suport rebut tant a nivell personal com companyies d’altres ciutats i associacions professionals . Ha estat molt il·lusionant vore la ràpida i massiva resposta que s’ha tingut per a recolzar el FIT Carrer i a tot el col·lectiu de les arts escèniques professionals de Vila-real.

El passat dimecres 16 de març es va realitzar una trobada entre els representants del sector i l’Alcalde de la ciutat José Benlloch, la regidora d’Innovació Cultural Noèlia Samblàs, el 3er Tinent d’Alcalde Jesús Madrigal i la directora del FIT Carrer 2022 Sara Recatalà.

Va ser un encontre profitós ja que vam defensar la nostra postura contrària a l’ajornament del Fit Carrer 2022 i l’Alcalde ha pogut conèixer en persona, quines son les nostres inquietuds i raonaments. Ens comunica que el Fit Carrer es farà en les dates previstes i amb el pressupost inicial.

A més a més s’ha arribat a un compromís amb la Regidora de Innovació Cultural, Noèlia Samblàs, per a continuar treballant conjuntament en el desenvolupament d’un projecte cultural de futur que tinga en compte les necessitats de la ciutat i els i les professionals de la cultura.

Agraïm la ràpida resposta de l’Ajuntament a la situació creada i donem per conclosa aquesta reivindicació. Deixem obert el canal de comunicació que s’ha establert per a seguir aportant les nostres opinions sobre el projecte Cultural de Vila-real i poder donar-li la importància que es mereix la cultura en aquesta ciutat.

Plataforma arts escèniques de Vila-real