El Saló de Plens de l’Ajuntament de Burriana ha acollit durant aquesta setmana la presentació de sis nous administratius que s’incorporen a la plantilla del consistori. D’aquests administratius, tres han optat per promoció interna i els altres tres han accedit per torn lliure. Aquest acte formalitza l’ampliació de la plantilla, que busca reforçar i millorar la capacitat de l’ajuntament per prestar serveis als burrianencs. A la benvinguda han acudit l’alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, i la regidora de Personal, Suni Fandos, els quals han donat l’enhorabona als empleats pel seu assoliment i han destacat la importància de continuar ampliant la plantilla per a ser més ràpids i eficaços a l’hora de resoldre els problemes dels ciutadans.
A la incorporació d’aquests 6 administratius, cal sumar la recent incorporació de 7 nous empleats a l’àrea de Via Pública, un departament que portava 14 anys sense incorporar cap operari i la plantilla del qual es trobava més minvada cada any. Aquest procés, que va començar el 15 d’abril de 2025 amb les proves selectives a la Llar Fallera, s’emmarca dins de l’ambiciós objectiu de cobrir un total de 51 places en propietat de personal funcionari durant l’any 2025 al municipi, la qual cosa representa una fita en l’oferta d’ocupació pública de Burriana.
La necessitat d’incrementar la plantilla municipal respon a una decisió ferma de l’executiu municipal per a ajustar l’oferta d’ocupació al volum de treball i millorar l’eficiència de tots els serveis públics.
La regidora responsable de l’àrea, Suni Fandos, ha valorat que “ampliar la plantilla és sinònim de millorar els serveis als veïns i al mateix temps reforçar la capacitat d’actuar de l’administració local”.
Per la seua banda, l’alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, ha tancat l’acte desitjant sort als administratius i recalcant “el caràcter de servei públic i interès general que comporta formar part de la plantilla de la casa de tots els burrianencs”.