El Partit Popular de Vila-real ha aconseguit que el ple de l’Ajuntament Vila-real alce la veu davant el Govern d’Espanya per a reclamar “un finançament just” del sistema de dependència a la Comunitat Valenciana. “Cada euro que el Govern de Sánchez deixa d’aportar suposa menys drets i oportunitats per als majors, les persones amb discapacitat o les famílies cuidadores”, assegura el portaveu popular, Adrián Casabó.
El líder del PP ha insistit en la necessitat de “reclamar allò que és just per als nostres veïns”. “No volem més que uns altres, però si el que ens correspon, algo que desgraciadament amb el govern del socialista Sánchez no ocorre, ja que deu més de 4.000 milions en dependència als valencians”, afig.
Segons explica Casabó, “encara que la llei siga clara, en la Comunitat Valenciana continuem patint aquesta discriminació perquè el Govern d’Espanya no assumeix el 50% del finançament que li correspon, sinó tan sols el 20%”. “Demanem justícia, igualtat i respecte a les persones dependents de Vila-real”, conclou.