Burriana emprén les obres d’impermeabilització al camp de Futbol Joan Baptista Planelles per a eradicar les goteres i millorar la seguretat

Burriana emprén les obres d’impermeabilització al camp de Futbol Joan Baptista Planelles per a eradicar les goteres i millorar la seguretat

La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Burriana continua avançant en la posada a punt de les instal·lacions esportives municipals amb l’inici dels treballs d’impermeabilització al camp de futbol Joan Baptista Planelles. L’actuació, destinada principalment a l’eliminació de goteres i la reparació de danys estructurals menors, respon al compromís del consistori per millorar la qualitat i seguretat dels espais utilitzats pels clubs i la ciutadania davant la falta evident d’un manteniment adequat durant els últims anys.

Les obres d’impermeabilització s’estan centrant en tres punts crítics de la instal·lació: la llotja, el vestidor del primer equip i la zona del quart de calderes.
Com a complement a aquesta intervenció, també es procedirà a la reparació del pladur danyat, tant a l’interior de la llotja com a les zones exteriors adjacents. Aquesta intervenció és absolutament necessària per a garantir la seguretat dels espectadors i evitar qualsevol risc derivat del deteriorament de l’estructura.

A aquestes millores en les cobertes s’hi suma la reparació integral del sistema elèctric del vestidor. En total, l’àrea d’Esports del consistori de la capital de la Plana Baixa ha destinat al voltant de 5.000 euros a aquesta actuació específica al camp Joan Baptista Planelles.

Uns treballs que se sumen a l’estratègia que l’equip de govern municipal ja ha aplicat en altres infraestructures esportives del municipi, com són el Trinquet, el pavelló de bàsquet i el pavelló de futbol sala de la Bosca, demostrant un esforç econòmic rellevant en només dos anys i mig de legislatura per modernitzar i dignificar els espais esportius.

Per la seua banda, el regidor d’Esports, Fran Capdevila, ha defensat que “posarem al dia totes les nostres instal·lacions esportives i les posarem al nivell que Burriana mereix. Amb aquest equip de govern, les goteres només tenen una destinació: la banqueta. I, amb aquesta inversió, no sols reparem danys, sinó que garantim la seguretat i la comoditat dels nostres esportistes i aficionats», ha afirmat l’edil.