La Diputació Provincial de Castelló reconeix l’esforç, la dedicació i la capacitat emprenedora de les dotze empreses participants en el Castelló Global Program.
Després de sis mesos de treball intens, la institució provincial i el Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, han tancat amb èxit la tretzena edició d’este programa d’acceleració i creixement empresarial. I ho han fet amb la convicció que açò no és un punt final, sinó un punt i seguit, perquè, “quan parlem d’empreses i de territori, mai es tanca res. Tot continua, tot evoluciona i es transforma”.
Així ho ha destacat el diputat de Promoció Econòmica, Vicente Pallarés, durant la clausura de Castelló Global Program, un programa que, tal com ha assenyalat, “demostra que Castelló és una terra d’oportunitats, innovació i talent”.
“Castelló és una província amb empreses que no sols treballen, sinó que avancen, que no sols competixen, sinó que se superen, que no sols produïxen, sinó que inspiren”, ha ressaltat el diputat. I mostra d’açò són les dotze empreses que han completat este programa exigent, intens i dissenyat per a exigir el millor de les empreses castellonenques.
Així, les empreses que han participat en esta edició són UrbanAlert SL, Climate Consulting, Ambimetrics SL, Innova Grid Circularscore Global, Turrones Agut, Cooperativa Cultural La Simulación, Paesvi 2007 CB, NÓMADA Soluciones Tecnológicas, Vino Dalí, Fiordo Polar SL i Pavimentos Villarreal SL.
“Cada una d’estes empreses representa una peça del que som com a província. Representa visió, capacitat, tradició, innovació i, sobretot, coratge”, ha subratllat Vicente Pallarés, qui ha insistit dient que “Castelló és terra d’empreses que saben resistir, adaptar-se, millorar i liderar. I açò és una cosa que ens enorgullix”.
En este sentit, el diputat de Promoció Econòmica ha mostrat el compromís de l’equip de Govern Provincial amb el teixit empresarial de Castelló i ha ressaltat la importància de “continuar teixint aliances”, perquè “només quan un territori és capaç d’acompanyar als seus emprenedors en totes les fases és quan de veritat es pot parlar de futur”.
Pel que ha assegurat que “la Diputació de Castelló és, i continuarà sent eixa mà tendida que secunda, acompanya, obri portes i creu en les empreses”. “La mà que impulsa als qui desitgen créixer, consolidar-se i apostar per esta província que abasta 135 municipis plens de talent, energia i oportunitats”, ha apuntat Pallarés.
D’esta manera, el diputat provincial ha agraït a la Universitat Jaume I, així com al departament de promoció econòmica de la Diputació, mentors, formadors i empreses per la seua dedicació i confiança en este programa, però sobretot “per continuar apostant per esta terra que necessita empreses i gent emprenedora”, ha conclòs Vicente Pallarés.