La Policia Local de Burriana recupera una taula de pícnic municipal gràcies a la col·laboració ciutadana

La Policia Local de Burriana recupera una taula de pícnic municipal gràcies a la col·laboració ciutadana

Agents de la Policia Local de Burriana han obert diligències per la sostracció d’una taula de pícnic municipal de les que el consistori té distribuïdes per les zones de la ciutat, la qual cosa ha propiciat la seua ràpida recuperació.
Els fets van tindre lloc dies arrere, quan les treballadores d’una empresa de la capital de la Plana Baixa es disposaven a gaudir del seu període de descans i es van dirigir, com de costum, a una zona enjardinada del Camí de les Monges, on solien esmorzar fent ús d’aquest equipament públic. Davant la sorpresa per la desaparició de la taula, i a través de l’empresa en la qual presten el seu servei, les empleades van comunicar la situació a la Policia Local.

Després d’una exhaustiva investigació i la revisió del sistema de videovigilància del trànsit de la ciutat, els agents van poder descobrir el vehicle amb la taula carregada i el seu destí, i la van localitzar en una propietat privada pròxima. Davant d’aquests fets, els presumptes responsables van ser instats a devoldre aquest element al lloc que li correspon, una restitució que a dia de hui ja s’ha fet efectiva.

En qualsevol cas, els agents han traslladat les seues diligències al Jutjat de guàrdia a través del Lloc de la Guàrdia Civil de Burriana, cos competent en la investigació de delictes, si bé aquest cas, arran de les primeres actuacions de la Policia Local, ha quedat resolt. Una vegada més, la col·laboració ciutadana ha resultat determinant per a perseguir un fet delictiu i insolidari, atés que es tractava d’un bé destinat al gaudi de tota la comunitat veïnal.

«Volem agrair profundament la col·laboració de les treballadores i de l’empresa, la ràpida comunicació de les quals ha sigut determinant perquè la Policia Local poguera actuar amb la màxima eficàcia”, ha valorat l’alcalde de Burriana, Jorge Monferrer, qui ha afegit que “el mobiliari urbà és un patrimoni de tots els veïns de Burriana, finançat amb l’esforç de la ciutadania, i no podem tolerar actes insolidaris que priven els veïns dels seus espais de descans i convivència”.