L’Ajuntament d’Orpesa fa lliurament del miniglú sortejat en la campanya #MovimientoBanderasVerdes de Ecovidrio

L’Ajuntament d’Orpesa fa lliurament del miniglú sortejat en la campanya #MovimientoBanderasVerdes de Ecovidrio

L’Ajuntament d’Orpesa s’ha sumat un estiu més a la campanya #MovimientoBanderasVerdes de Ecovidrio, una iniciativa que busca promoure el reciclatge de vidre en les zones costaneres i conscienciar sobre la importància de mantindre netes les nostres platges. Gràcies a esta sinergia, el consistori va llançar un sorteig en xarxes socials en el qual la ciutadania podia obtindre un *miniglú, una xicoteta rèplica d’un contenidor de vidre.
El Moviment Banderes Verdes és una campanya promoguda per Ecovidrio, l’objectiu de la qual és premiar l’esforç dels municipis costaners en la gestió del reciclatge d’envasos de vidre durant l’estiu. Les localitats que més i millor reciclen poden optar a rebre una bandera verda com a símbol de compromís ambiental.
Ahir, el regidor de Medi ambient, David Juárez, i la regidora de Platges, Isabel Moya, van fer lliurament dels *miniglús sortejats com a part d’esta campanya. En Facebook la guanyadora va ser Mará Ángeles Nasarre de *Letosa Julián i en Instagram Ana Mª Funes i María Isabel *Paredes Delgado, qui rebrà el premi en el seu domicili habitual, ja que en el moment del lliurament no es trobava en el municipi.
L’Alcaldessa del municipi. Araceli De Moya, ha agraït la col·laboració de *Ecovidrio i ha felicitat les premiades, subratllant la importància de “continuar apostant per iniciatives que promoguen la sostenibilitat i la preservació de l’entorn costaner”.